Jobb i Norge!

Tänkte börja blogga lite igenunder några veckor iallafall, eftersom jag bor helt själv i en stuga i Norge. Anledningen till varför jag bor här är att jag har fått jobb på en park som ligger här, verkligen superkul! Om allt går som det ska så ska jag vara här ända till sjunde augusti!.. ooh shit, det är ju skiitläänge ;o! Men HELT ensam blir jag faktiskt inte för har mormor här som kommer och hälsar på ibland och om några dagar så kommer underbara felicia hit och håller mig sällskap ett tag :)

Nu måste jag cykla iväg till jobbet! uppdaterar sen om jag hinner!

Här är några bilder från parken! (jobbar bl.a på den bilbanan på första bilden!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0