Bildbomb från vår roadtrip ;)


Första stoppet på min och mormors lilla "dagstrip" i norge ;)

Jag och mormor !

Blev kär i detta stället! Har minst 30 bilder på vattenfalllet i bakrunden som sträcker sig upp i berget.

Frigående kor som sprang över vägen när vi kom körandes, haha! 

Kolla utsikten!

Lilla jag..

Ähh, jag bjuder väl på denna.. haha!

toa-paus, hehe..

Sen vart det buffé på ett supermysift ställe med världens finaste utsikt!

Glass till efterätt!

Hela skogen var full av vit mossa på backen!


Nån speciell kyrka som mormor ville visa mig :)

Tack för en underbar dag mormor!

Kommentarer
Postat av: emma andersson paananen

gud va vackert! :D

2011-08-05 @ 22:39:55
URL: http://emmapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0