Shopping shopping..

Sorry för den dåliga uppdateringen men har bara inte orkat skriva, och min data har krånglat..
När vi kom tillbaka från danmark i onsdags så gick vi runt lite i nordstan, köpte lite saker. Och i torsdags var jag i överby med julia och köpte massor. Och i fredags var jag och Felicia i Götborg, och då köpte jag ännu mer, så det har blivit ganska mycket shopping de tre senaste dagarna, så nu är jag pank... haha!
Idag ska jag åka in till stan med emma och sola (vill få bort de fula bikini märkena). Skriver ikväll, puss!

Bilder på allt jag köpt, det fick bli mobilbilder för hade inte tillgång till kamera..

Vi gick förbi mammas jobb och kollade på några prover i gbg, köpte detta


Detta är från H&M


Tights med prickar från Lindex


Linne från GinaTricot


Detta är från Monki.



Linne från Rut m.fl.
 
 
Leggings från BikBok


Ring från kappahl


Kommentarer
Postat av: jen

den svarta väskan är fin :) me wantis :P

2010-05-16 @ 21:00:35
Postat av: jen

den svarta väskan va fin :) me wantis :P

2010-05-16 @ 21:13:19
Postat av: jen

OJ! hahaha trodde ajg inte hade kometnerat

2010-05-16 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0