Sommartid

Sitter här framför datan och ska göra matteläxa.. -.-
Skola imorrn, blöö!

Jag visste inte att man skulle ställa om tiden idag, så när jag såg att datan hade ställt om sig så ändrade jag det en timme bakåt för att min mobil var en timme före.
Och hela dagen var bara konstig för jag fattade aldrig var klockan var :P
Sen när jag var hos julia och vi skulle kolla på wipeout som började kl 20.00, så satt vi och spela kort och så hade vi tv:n på sålänge, så såg vi att wipeout började och jag kolla på klockan men den var ju bara 19.00?
Hahaha, sen när det gått en halvtimma så kom jag på att man kanske ställer om till sommartid idag.. haha!

PussPuss, och Godnatt!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0