Sjuk...

Har inte skrivit på hela veckan typ, sorry!
Men jag har inte orkat eller hunnit efter praoen..
I torsdags på jobbet mådde jag jätte dåligt, men trodde att det skulle gå över om jag inte tänkte på det..
Så efter jobbet åkte jag och Jennifer till stan och köpte presenter åt Julia, och jag köpte till Emma också (Grattis till er!). Sen skulle jag träna men efter halva träningen mådde jag så illa så jag sa till pappa att jag ville hem, så vi åkte hem, och jag la mig under täcket i typ 2 min, sen spydde jag.. Spydde hela natten.. (mysig information, javet). Så Jag var hemma i Fredags och ska vara hemma idag.
I Fredags skulle jag få massa glass från praoen, men eftersom jag inte var där så fick jennifer köra hem glassen till mig. - herregud var mycket glass!!
Vi fick inte plats med glassen i frysen så vi fick köra den till Farmor&Farfar, haha!

När mormor var här i helgen hade hon köpt en marilyn monroe tavla åt mig.
Den var jätte fin och passar perfekt till mina andra tavlor! (tack så mycket)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0