Rockkväll

Kom precis från jobbet! Ska fixa nått att käka nu..
Jag och jennifer hade skitkul idag, vi har skrattat typ hela dagen åt massa saker, Det finns en döv där så vid lunchen satt vi och sjöng högt när hon satt bredbid oss, och när vi skulle sätta ettiketter så satte vi på varandra, och när jen satte en på min rygg så fick jag inte bort den så jag stog där och hoppade och försökte nå den, och jennifer gick därifrån, alla måste trott jag var störd, haha! Sen kom det en från facket dit, så prata hon massor med oss, och jag tyckte hon var jätteirriterande, så när vi gick in i omklädningsrummet så sa jag det till jen, jag sa typ; Oh! hon där från facket var så irreterande hon kunde inte hålla tyst och hon verkade inte normal, typ störd?, och precis då kom hon ut från toaletten!! Hahah! Hon hörde allt jag sa!
sååå pinsamt!, fast när hon gått ut så kunde vi inte hålla oss för skratt igen!

Ikväll ska jag och julia till gården, det är nån såndär rockkväll där och massa band kommer och spelar, pappa kände visst nått band så ska kolla om dom är bra ;)
Ha de göttt!



puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0