Fredag, Lördag, Söndag

Har inte skrivit nått på hela helgen så jag får väl skriva det nu.
I fredags så var det fest, inte så kul men, hände lite saker som jag inte orkar skriva... Sov hos Julia sen!
- och mormor kom hit från Norge också.

På lördagen så åkte jag med mamma mormor bror och syster till Vargön på barnkalas. Sen på kvällen blev det melodifestivalen. Jag visste inte vem jag skulle rösta på för mina favoriter hade ju redan åkt ut (pain of salvation), men tillslut röstade jag på Eric Saade. Men det blev ju Anna Bergendahl som vann.. (fast hennes låt var ju också bra)

Och idag, söndag, så åkte jag till Angered och boxades, bara sparring, kul! När jag kom hem köpte vi pizza, Och sedan gick jag mamma mormor och syster ut och gick lite, Och nu sitter jag här :)
Ska kanske till jennifer och sova där så att hennes mamma kan köra oss till "jobbet" imorrn..

puss puss


Haha bjuder på denna bilden!
(jag försökte ta kort men mamma och mormor stog i bakrunden och förstörde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0