Första dagen!

Första dagen på praktikien, det var ganska kul faktist.. vi fick massa glass, hihi!
Det ända som inte var bra var att vi jobbar så länge, 07.30-16.00!
Ska klaga lite på det imorrn så kanske vi får sluta tidigare (a).
Hahah i början faila vi totalt, jennifer gick in i väggen och släckte hela rummet, jag halka när jag bärde lådor, sen skulle jennifer lämna en bricka, så åkte den iväg när hon la den på ett rullband så hon var tvungen att gå in i själva kylen, i ett litet hål!  hahaha!
det hände massa mer men orkar inte skriva allt :P

Idag ska jag vara med julia o jen, får se vad vi hittar på sen!
Jennifer sover här inatt igen tror jag. skriver mer sen ikväll!

pusshej!


Hahahah! så här kommer vi se ut nu då varje dag i två veckor! sött, jagvet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0