Tandläkaren..

Blev precis klar med rummet, eller är inte helt klar, jag ska bara sätta upp tavlorna och städa bort alla småsaker, men det gör jag imorrn istället :P. Nu sitter jag här och dricker saft och lyssnar på musik ;)
Jag älskar Medina's låt "You and I", eller på danska "Kun for mig", tycker den danska är bättre faktiskt. Tandläkaren ringde förut, ska dit imorrn halv elva, gillar inte tandläkare.. Hoppas att jag inte har några hål bara. Nu ska jag bara ta det lugnt, äta nått gott. kanske skriver nått senare.

pusshej !






Kommentarer
Postat av: jen

du är så fin nicolina

2010-02-25 @ 19:30:19
Postat av: Anonym

ska du säga jeni!

2010-02-25 @ 19:31:42
Postat av: elin andersson

du är finast!

2010-02-25 @ 21:02:03
URL: http://honkalladesdet.bubbleroom.se
Postat av: mamma

Gumman du är sååå vacker! Du är faktiskt lik Angelina Jolie på den bilden!

2010-02-26 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0