Städ-dag!

Mamma bror och syster har åkt till stockholm, så ikväll är bara jag och pappa hemma, och imorrn åker vi till tidaholm på diplom-SM (önska mig lycka till)!
När mamma och dom åkte imorse så bad mamma mig att plocka undan lite i vardagsrummet och bädda hennes och pappas säng.
Så jag började plocka bort allt och städa ordning på hela nedervåningen när jag ändå höll på.. Sen gick jag upp i mitt rum och städade och i brorsans rum städade jag också, och så bäddade jag mammas säng då, och när jag ändå var där så städade jag deras rum också, och sen tömde jag diskmaskinen, och städade köket.
Och så putsa jag alla speglar och mina fönsterrutor. Nu ska jag bara dammsuga hela huset också!
Haha hoppas mamma läser detta så jag kan få lite extrapengar till Tunisien ;)
När jag har städat klart så kommer julia tror jag, får se vad som händer..

puss                             och                               kram


 - btw, så var det den tshirten jag köpte i gislaved..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för sminkprodukter ? kan du göra ett inlägg om det ? (:

2010-04-11 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0