Sol !!!!

Herregud vad varmt det är ute idag!
Jag vaknade idag runt 11, kolla tv, spela in sjuka filmer med min bror, haha!
Sen typ vid halv två gick jag ut och la mig och sola på altanen, Hade linne och leggings på mig, så jag vek upp mina leggings och efter en kvart skulle jag kolla om det blivit någon skillnad på benen, så hade det blivit värsta randen under knäna! Så jag sprang upp och bytte till bikini istället, för jag ville inte ha några fula ränder och plus att det var runt 30 grader på altanen (i solen då). låg där några timmar, så nu är jag BRUN :D
Åt precis middag, ska ganske ut och grilla sen med lite folk..

pusshej







- ganska coolt att man kan sola i bikini när det fortfarande är snö ute!

Kommentarer
Postat av: Pelle svanslös :)

Orka leka modell i snön :P

2010-04-03 @ 18:00:45
Postat av: n

haha, tyst Admir

2010-04-03 @ 18:42:32
URL: http://nicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0