Otursdag?

Nu sitter jag hos kusinen, vi kom precis hem! Var ute innan och käka pizza och sedan gick vi till nån minilägenhet nånstans.. :P kul hade vi iaf!

Måste berätta om när jag åkte hit! Min otursdag idag tror jag..

Först när jag skulle gå på tåget i trollhättan så var det fullt, så man skulle egentligen ta buss om man ville ha nånstans att sitta, men jag var tvungen att ta tåget så jag hann med nästa tåg i göteborg.. Så jag fick stå precis innanför dörren, det var nästan så att jag ramla ur när dörren var öppen, haha!

Sen i göteborg så satte jag mig på tåget mot hestra så ropa dom ut i högtalarna att endast de med reserverade sittplatser fick åka med det tåget, de andra skulle ta ersättningsbuss, så jag fick gå av tåget och försöka hitta rätt buss, och sen när jag väl hittat till bussen så visste inte busschaffören vart han skulle?
Jag frågade om han körde till hestra och han svarade; "Eh? jag vet inte? ligger det på väg 27 så ja, men jag vet inte riktigt hur jag ska köra, till borås hittar jag men sen får jag leta"
Men iallafall, Vi åkte till borås, och stanna där några minuter för att försöka förklara vart vi skulle åka, och eftersom han inte visste vart han skulle köra så besämde vi tillslut att han skulle köra mig, och två andra till Gislaved istället för Hestra, så efter massa krångel kom jag äntligen fram till gislaved där carros kille hämtade mig!

Och förut när vi skulle åka ner till "stan" så hoppade kedjan på cykeln!
Och precis när jag sa att "detta måste vara min otursdag" så cyklade jag i massa glas!

Skriver imorrn igen, pusshej


    (carros liipppzzz)

Kommentarer
Postat av: Julya

Haha plus att du gav mig otur hahah xD

2010-04-06 @ 09:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0