Musik från youtube

Igår laddade jag ner youtube dowload, det är ett program som converterar om filer från youtube till din dator. Jag har inte fattat hur man laddar ner förut men igår letade jag igenom massa sidor, så för att ni också ska fatta så tänkte jag försöka guida er genom det!
Man söker bara på youtube downloader (sök på google) och väljer nån av alla förslag som kommer upp, jag själv valde den HÄR sidan. det tog bara en minut att ladda ner och när man väl har programmet i datan så skriver man bara in url adressen från youtube i ett av fälten i programmet, och så converterar programmet om filerna så att du får musiken till datorn!



 - bildexempel från google


Kommentarer
Postat av: julia siipola

nicolina varför gör du det så krångligt & laddar ner pogramm haha :) Jag skulle ha lärt dig... KÖÖÖSSSS love u :D<3

2010-04-27 @ 20:31:28
URL: http://juliasiipola.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0